BODRI Optimus Étterem | +36 74 67 67 00 | H-CS és V:12:00-22:00 , P-SZ: 12:00-24:00

Eredmények


Megtörtént a zsűrizés, illetve a közösségi népszerűség értékelése, így EREDMÉNYT HIRDETÜNK.

Nagyjából 500 db (!) pályamű érkezett logó és kisarculati pályázatunkra, így nem kevés munkát adtatok nekünk, melyeket a kiírásban szereplő szempontrendszer – a zsűri véleménye és a közösségi népszerűség – alapján értékeltünk. De az értékelés részleteit szándékosan nem mondtuk el teljesen, viszont most leírjuk.

Igyekeztünk olyan OBJEKTÍV ÉS IGAZSÁGOS szempontrendszert kialakítani, melyben nem pusztán a „sok ismerős sok szavazata” dönt, hanem a pályaművek valódi „értéke” és használhatósága kerül előtérbe. Ezért az elbírálás során a következőket vettük figyelembe:

a zsűritől kapott pontszámokat (logó milyensége, kiírásban szereplő üzenethez való igazodás, megvalósítás és stílus egyedisége, várható piacképesség, kiegészítő eszközök koherenciája),
továbbá a szavazatok számát, a pályázatok saját aloldalának megtekintési számát, a pályázatokkal eltöltött fajlagos és összes időt.
Nem vizsgáltuk viszont a pályázatok közösségi dominanciáját FB oldalunkon (megosztásokat és az ott kapott like számot, mivel nem tettünk ki minden pályaművet Fb oldalunkra).

A zsűri tagjai voltak: fővédnök és zsűrielnök: Ipacs Géza – grafikus művész, bor és gasztroarculat specialista, Bodri István – márkatulajdonos, Bodri Orsolya – marketing vezető, Urbán Péter – borász, Tóth Ákos – kommunikációs tanácsadó, Kispesta Eszter – key account manager, Balzer Miklós – kreatív vezető, Solymosi Gergely – kereskedelmi igazgató, Duránszkai Gábor – márka- és piackutató.

A lenti felsorolás nem minőségi sorrendet jelent (csupán ebben a sorrendben kerültek elbírálásra).

A nyerteseket telefonon is felkeressük!

Köszönjük, hogy ilyen sokan részt vettetek!

Az 500.000Ft-os fődíj nyertese:

Tervező:Bedő Sándor Pályamű címe:Barátok. Élmények. Borok. – BODRI Feltöltés ideje:2019-05-31
„Bor és körülötte egy színes világ” – egyöntetűen sugallta ezt a gondolatot a zsűri számára a pályamű, így kifejezetten márkához és briefhez illeszkedőnek tartottuk. A Bodri és barátai gondolatot nem konkretizálta túl, csak sugallta a logóban levő „részletgazdagsággal”. Emellett a címketervezés során az alkotó nem rugaszkodott el a korábbi pozícionálástól, ügyesen frissítette azokat, miközben megőrizte a korábbi ár-érték arányt.

2 személyes Bodri-hétvégét nyertek:

Tervező:Kis Attila Pályamű címe:Bodri logó 2019 Feltöltés ideje:2019-05-31
„Ha kutyát ad le logótervként, annak nagyon különlegesnek kell lennie” – mondtuk a kiíráskor. Ilyenre gondoltunk. Egyszerre kutya, domb, pince, bejárat. Egyedi, a márkához jól illeszkedő, nagyszerű alkotás.
Tervező:FD Pályamű címe:Koncepció mese Feltöltés ideje:2019-05-24
Friss, üde és részletgazdag megközelítés, a palackok teljes elfedése nagyon karakteres márkát teremt.
Tervező:Kántor Attila Pályamű címe:Egy pohár társaság Feltöltés ideje:2019-05-15
A logómegoldás miatt került kiemelt helyre ez a pályamű. Nem vonalak, nem egy valamilyen betűtípus… hanem színek és síkidomok. Ellentétek és párhuzamok, piros és kék és azok metszete, igazán inspiráló megoldás.
Tervező:Borbás István Pályamű címe:BODRI ARCULATTERV Feltöltés ideje:2019-05-9
A logótervben egyszerre láttuk a palackokat, embereket, társaságot. Stílusában egyedi, az étterem logó mutációjának megalkotása igazán különleges – és eltalált – megoldás. A bor, étterem és márka arculat összességében kifejezetten jellegzetes.
Tervező:László Zoltán Pályamű címe:Minőség és elegancia Feltöltés ideje:2019-05-2
A leadott terv egyrészről a „birtok” jellegű megközelítése miatt került a díjazottak közé. Nem bor, nem pincészet, nem étterek, hanem mindezek együtt: birtok, felülírva a briefinget. Másrészről a logó archaizáló megjelenítése közel áll pincészetünk hagyománytisztelő világához.

Exkluzív Bodri Borcsomagot nyertek:

Tervező:SzJ Pályamű címe:Talajszerkezet Feltöltés ideje:2019-05-31
A pályamű annak ellenére került a díjazottak közé, hogy nem szerepel benne a Bodri és barátai gondolat. De letisztult (a végtelenségig tisztított) koncepció, urbánus, a márkáinkhoz jól pozícionálható, piacképes megoldás, mely a „boltpolcra helyezve” éppen a minimalizmusa miatt tűnhet ki a kompetítorok közül.
Tervező:Ö. Kovács Anna Rebeka Pályamű címe:A legbodribb társaság – borkarakterek Feltöltés ideje:2019-05-31
Bohém világ, egy kicsit bohókás társasággal. A pályamű jól fogalmazta meg a briefben foglaltakat, összességében igen egyedi stílussal alkotott igazán „Bodris” társaságot.
Tervező:Ilosfai Tamás Pályamű címe:A SZTORIZÓS Feltöltés ideje:2019-05-30
A terv a szokatlan megoldásai (bátorsága) miatt szerepelt sikeresen. Például, logó tekintetében az alkotó nem próbálta letisztítani, inkább öltöztette. Másrészről a címkékre rátett minden olyan – egyébként érdekes – infót, amit jellemzően a hátoldalra szokás. Egyéb elemeiben pedig friss, üde, a márkához vagy éppen borainkhoz jól illeszkedő színeket és tipográfiát használt. Összességében kifejezetten karakteres arculatot teremtett.
Tervező:Pataki-Gilányi Nóra Pályamű címe:Ahol barátságok köttetnek Feltöltés ideje:2019-05-17
A logó egyszerre árasztott folytonosságot és könnyedséget, stílusában és tipográfiájában egyedi, de nem túlerőltetett. A címkéket és kiegészítő eszközöket nem gondolta túl, a korábbi arculati elemekre építve tette karakteressé és láthatóvá a Bodri márkanevet.
Tervező:Péterszegi Pályamű címe:Bodri Pincészet Logo Design Feltöltés ideje:2019-05-10
Egyensúlyt, nyugalmat, harmóniában lévő tipográfiát és elemeket éreztünk a pályaműben, melyeket az alkotó nem konkretizált ugyan, mégis benne vannak. Áradnak belőle.
Bodri hírlevél
Íratkozzon fel hírlevelünkre és tudjon meg többet elsőként pályázati híreinkről, programjainkról és újdonságainkról.
FELIRATKOZOM
close-link
Írja meg kérdését vagy ajánlat kérését:
 
close-link
Kosár
There are no products in the cart!
Vásárlás folytatása
0